Catrice Rock Couture 24h Waterproof Mascara

Daar ben ik weer! Terug van weggeweest. De tentamens zijn eindelijk voorbij, dus jullie kunnen weer genoeg artikelen van mij verwachten. Hierbij de Catrice Rock Couture 24h Waterproof Mascara. Ik ben altijd erg tevreden over ‘budget’ mascara’s van Catrice, Essence etc. en ik was dus ook erg benieuwd naar deze.

Catrice Rock Couture

De verpakking is erg mooi, door de speciale vorm van de dop. Ook vind ik het borsteltje er erg fijn uit zien. Kleine haartjes, zodat je niet zo snel klontjes krijgt. Ik ben benieuwd!

Wauw! Dit is het effect na één laagje. De mascara is heel erg zwart. Ik heb op deze foto’s mijn wimpers niet gekruld, omdat ik wilde zien wat de mascara zelf deed.

20170421_175001-e1493053263716.jpg

Ik vind de mascara heel erg mooi. Bij de foto hierboven heb ik twee laagjes aangebracht. En geloof me… De mascara is echt waterproof, dus pas op met knoeien! Het borsteltje van de mascara is een beetje groot, maar als je het eenmaal doorhebt werkt hij wel makkelijk. Ook droogt hij snel, dat is heel fijn. Catrice, je stelt me weer niet teleur! Hij blijft heel de dag zitten, alleen na een tijdje zijn mijn wimpers niet zo mooi meer gekruld, jammer! Toch is dit een nieuwe favoriet van me hoor!

De Catrice Rock Couture 24h Waterproof mascara is te koop bij Kruidvat voor €3,99.

Wat is jullie favoriete mascara? En wat vinden jullie van het effect van de Catrice Rock Couture mascara? Laat het weten in de reacties!

Geef een reactie

