Mijn Favoriete High End Lipsticks

Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik een echte make-up fan (je zit immers op mijn beautyblog!). Ook al vind ik bijna alles leuk van make-up, lipsticks zijn mijn favoriet! Maar welke lipsticks zijn nou mijn favorieten? En waarom dan?

Swatches Lipsticks

Van links naar rechts: MAC Dionysus, Jeffree Star Androgyny – MAC Smoked Purple – MAC Viva Glam III en MAC Full Fuchsia. De swatches heb ik in willekeurige volgorde gezet.

MAC Dionysus

MAC Dionysus

Toen ik op Facebook langs zag komen dat de liptensity lipsticks uit zouden komen ben ik de andere dag gelijk naar de Mac Store gegaan om te vragen wanneer ze daar binnenkwamen. Toen ze EINDELIJK binnen waren bij de Mac Store heb ik heel wat geswatched en ik was op slag verliefd op Dionysus. De lipsticks van de liptensity lijn bevatten meer pigment dan de klassieke formule, zo zegt MAC. Deze kleur vind ik echt perfect, want hij is rood, maar wel mooi donkerrood. Heel gaaf voor een avondje uit.

MAC Dionysus is te koop bij de MAC Store (ook online) en de Douglas filialen met een MAC Counter voor €25,-.

Jeffree Star Androgyny

Androgyny Jeffree Star

Dit is echt mijn absolute favoriet op dit moment. Ik heb hier een review over geschreven, deze bekijk je hier. Wel is een *klein, heel klein* nadeel dat de liquid lipstick een beetje op de rand gaat zitten waar je hem dichtdraait. Dit kan je zien op je foto. Het plakt overigens niet vast, maar het ziet er een beetje rommelig uit.

Jeffree Star Androgyny is te koop bij Beautybay voor €18,80 en bij theMakeupSpot voor €20,95.

MAC Smoked Purple

MAC Smoked Purple

Dit is de prachtige donkerpaarse kleur op de foto. Hij heeft een matte finish en hij is echt heel heel heel erg matte. Hierdoor is hij wel lastig om aan te brengen, want hij is best stroef. Dit kun je ook bij de swatches zien. De andere kleuren zijn mooi in één lijn gezet, en deze is aan de zijkanten niet recht. Ik raad dus zeker aan om eerst een lijn te zetten met een lippotlood. De kleur blijft wel mooi zitten. Zelf draag ik deze kleur vooral in de herfst en de winter.

MAC Smoked Purple is te koop bij de MAC Store (ook online) en de Douglas filialen met een MAC Counter voor €19,50.

MAC Viva Glam III

MAC Viva Glam III

Deze lipstick is prachtig. Echt prachtig. Kijk die verpakking, zo mooi roze. Voordat ik Androgyny had van Jeffree Star was dit mijn absolute favoriet. Zoals je ziet is hij ook al best veel gebruikt. Het is een een mooie rode kleur met een beetje paars. Echt heel mooi. Hij blijft best goed zitten, maar je moet hem af en toe wel eventjes bijwerken als je veel gegeten/gedronken hebt. De lipstick heeft een matte finish. Nog een leuk weetje: De opbrengst van de MAC Viva Glam producten gaat naar het MAC Aids Fonds!

MAC Viva Glam III is te koop bij de MAC Store (ook online) en de Douglas filialen met een MAC Counter voor €19,50.

MAC Full Fuchsia

20170413_185925

Last but not least: MAC Full Fuchsia. Een hele koele roze kleur, met een blauwe ondertoon. Dit was mijn eerste MAC lipstick. Ik had nooit gedacht dat ik zo’n kleur zou dragen, maar mijn groene ogen springen er echt uit als ik deze lipstick draag. Hij brengt heel makkelijk aan, erg fijn! Door de amplified finish dekt de lipstick ook goed. Ik draag deze kleur vooral in de lente en de zomer.

MAC Full Fuchsia is te koop bij de MAC Store (ook online) en de Douglas filialen met een MAC Counter voor €19,50.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen welke high end lipsticks op dit moment mijn favoriet zijn.

Welke high end lipstick is jouw favoriet? Laat het weten in de reacties!

4 gedachtes over “Mijn Favoriete High End Lipsticks

Geef een reactie

