Benefit GALifornia Blush

Vorige week heb ik het Benefit Cheek Parade Palette aangeschaft. Hierin zitten 5 fullsize producten, waaronder 3 blushes. De GALifornia Blush is er een van. Deze wilde ik zo ontzettend graag hebben! Ik vond hem alleen zo duur… Vind ik hem het geld waard? wp-1491329001878.jpg

Het patroontje in de blush vind ik heel gaaf. Lekker zomers! Het goud over de blush heen vind ik ook mooi, maar ik had al gelezen dat dat een overspray is. Pff… Dat is echt jammer. De textuur is wel heel fijn, heel zacht.

Dan over de kleur: Het is immers een blush, dus de kleur is belangrijk.

Op de foto lijkt de blush best wel natuurlijk. In het echt is hij wat feller, doordat ik hem opgebouwd hebt. Deze blush is namelijk heel goed op te bouwen. Zoals je ziet is hij met foundation eronder wel veel mooier dan zonder (vind ik dan).

Net zoals de Benefit Hoola Lite ruikt deze blush héérlijk! Dat is heel fijn als je hem opbrengt.

Sinds vorige week gebruik is dit mijn nieuwe lievelingsblush als ik uitga. Hij blijft namelijk heel lang zitten! Toen ik zaterdagavond na het uitgaan mijn make-up eraf ging halen, zag ik de blush nog perfect zitten. Heel erg fijn, want meestal vervaagt mijn blush zo snel…

Dan is er nog wel een gek dingetje. Als ik de blush aan wil brengen met de douglas blush kwast, zie ik geen roze op de kwast zitten. De eerste keer had ik dat niet door en daardoor had ik knalroze wangen. Kijk hier dus wel mee uit.

Dan de vraag: vind ik hem het geld waard? Ja, zeker. Hij blijf echt lang zitten en het is een mooi kleurtje. Ik raad hem echt aan!

De Benefit GALifornia Blush is voor €34,34 euro te koop bij Douglas, of je kan het Benefit Cheek Parade Palette kopen voor €59,59 euro.

Wat is jullie favoriete blush? Laat het weten in de reacties!

3 gedachtes over “Benefit GALifornia Blush

Geef een reactie

