Bioré Diepreinigende Poriestrips

Ik liep laatst door de Etos en toen zag ik een nieuw merk: Bioré. Bioré heeft verschillende producten, maar ze hebben iets gemeen: Het is gemaakt om de poriën te reinigen en/of te verkleinen. De lijn heeft een porie verkleinende scrub, een diepe porie cleanser, een (gewone) porie cleanser, een zelfverwarmend one minute masker, een cleansing poederscrub, diepe porie reinigende combi strips en als laatste: de diepreinigende poriestrips met houtskool. Die laatste ga ik testen!Bioré Poriestrips

Helaas heb ik last van grote, zichtbare poriën. Dit heb ik het ergste op en rondom mijn neus. Omdat ik hier last van heb, scrub ik mijn neus en ik gebruik ook graag strips die mijn poriën reinigen. Ik heb alleen nog niet echt een goeie strip gevonden, die het vuil er echt goed uithaalt. Misschien werken de strips van Bioré wel voor mij?

Houtskool staat bekend om zijn reinigende werking. Het neemt vuil en onzuiverheden goed op en verwijderd het. Maar hoe zal dat zijn bij de strips van Bioré? Ik hoop zo dat dit gaat werken…

Hoe gebruik je het product?

  1. Haal de strip uit de verpakking. Buig de strip om deze bij de spleten los te maken.
  2. Was het gezicht en maak je neus nat. De strip plakt niet op een droge huid.
  3. Droog je handen goed af en verwijder het plastic van de neusstrip. Plak de strip de strip met de gladde zijde op je neus en druk deze goed tegen de huid.
  4. Laat de strip ongeveer 10-15 minuten drogen tot de strip hard aanvoelt zoals papier-maché.
  5. Verwijder de strip door deze langzaam en voorzichtig van je neus vanaf de randen naar het midden los te trekken. Achtergebleven restjes op je huid kunnen gewoon worden afgespoeld.

LET OP: Dit product is voor de normale tot vette huid. Gebruik het echt niet als je een droge huid hebt, want dan maak je je huid kapot!

De neusstrip zit in een zwarte verpakking, waar op de achterkant de instructies staan. Als je de neusstrip uit de verpakking haalt, komt er een zwarte strip uit. De strip voelt aan de bovenkant een beetje zacht aan. wp-1491210081254.jpg

Ik heb tot nu toe twee strips gebruikt. Toen ik de strip de eerste keer gebruikte, maakte ik mijn neus een beetje nat, maar hij bleef niet goed plakken en er kwam niet veel vuil uit mijn neus (dit klinkt echt vies, sorry…). De tweede keer probeerde ik het nog een keer, maar nu maakte ik mijn neus kletsnat. Toen plakte de strip top! Dan 10 tot 15 minuten wachten…

Het resultaat:

Ik zal jullie de foto’s besparen, maar wauw! Wat een resultaat. Er zaten allemaal witte puntjes op de strip, echt vies eigenlijk. Mijn neus was lekker zacht. Misschien komt het doordat de strip zwart is, dat je het vuil daardoor goed ziet, maar ik ben echt onder de indruk! Het vuil wordt echt uit de huid getrokken voor mijn gevoel.

Vanmiddag ga ik naar de winkel en dan ga ik nog wat producten kopen van Bioré! Ik ben zo onder de indruk. Ik ben wel heel blij dat ze werken, want een pakje kost €6,99 euro. Hiervoor krijg je 6 neusstrips. Niet heel goedkoop… Maar het werkt zo goed, dat ik dat geld er wel voor over heb.

De neusstrips zijn te koop bij de Etos, Kruidvat, Trekpleister etc. voor €6,99 per pakje. 

Hebben jullie al producten van Bioré geprobeerd? En wat vond je daar dan van? Laat het me weten in de reacties!

4 gedachtes over “Bioré Diepreinigende Poriestrips

  1. Ik ken het merk niet, maar het klinkt wel goed! Ik heb hetzelfde probleem met m’n neus. Helaas ook nog eens enorm droog, dus deze strips kan ik maar beter laten liggen denk ik 😦 Ik heb wel de houtskoolstrips van de Action een keer geprobeerd, zijn ook heel fijn!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik zou het niet gokken, want ik zag van de week een foto van een meisje die iets van dit merk had gebruikt en heel haar hoofd zat onder de rode plekken. Of ze heeft een allergische reactie gehad of haar huid was te droog 🙈

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

