Benefit Hoola Lite

Laatst heb ik een artikel geschreven over het Benefit Cheek Parade Palette. Hierin zaten 2 bronzers en 3 blushes die ik apart zou reviewen. Hier is nummer 1: De Benefit Holla Lite review!

Ik heb (zoals je misschien al in mijn andere artikelen gelezen hebt) een hele lichte huid. De gewone Hoola is daarom misschien een beetje te donker om mee te contouren, maar de Hoola Lite klinkt perfect! Maar is hij dat ook?

Hoola Lite

Hierboven zie je hoe Hoola Lite eruit ziet. In het Benefit Cheek Parade artikel kun je de swatch vinden van Hoola Lite (en natuurlijk van de andere producten uit het palette).

Allereerst: Wat voelt deze bronzer zacht aan als je hem gebruikt. Je glijdt echt over het product heen. Ook ruikt hij heeeel lekker, een beetje zoetig! Dit is toch altijd fijn als je je make-up gaat doen.

Toen ik de Hoola Lite voor het eerst ging gebruiken om te contouren en ik had het product aangebracht, dacht ik dat je het niet zag. Ik werd dus een beetje enthousiast, omdat ik donkerdere bronzers/contourpoeders gewend ben. De tweede keer ging het al een stuk beter, wat een fijne bronzer! Hij is echt perfect, want je creëert een mooie natuurlijke schaduw in plaats van een donkere, toch wat minder natuurlijke schaduw. Misschien is het voor uitgaan mooi om aan de ‘bovenkant’ van je contour een beetje van de gewone (donkerdere) Hoola aan te brengen, als die net zo fijn is als de Hoola Lite natuurlijk, maar voor overdag is dit echt prachtig!

Hoola Lite

Zoals je ziet, staat er onder mijn jukbeen een lichte schaduw. Ik vind dit zelf prachtig, maar ik moest er wel even aan wennen, omdat het opeens heel natuurlijk was.

De Hoola Lite is los te koop voor €34,34 euro en voor dit bedrag krijg je 8,0 gram Hoola Lite. Ook zit hij in het Benefit Cheek Parade Palette. Die kost €59,59 euro.

Wat vinden jullie van de Hoola Lite? Mooi natuurlijk of zie je liever een donkere contour? Laat het weten in de reacties!

Een gedachte over “Benefit Hoola Lite

  1. Pingback: Benefit GALifornia Blush | Roxxies

Plaats een reactie