Action Anti-Wallenstick

Zoals ik ook al zei in mijn vorige twee artikelen: Max & More Matte Lipstick Set en Garnier 5 in 1 BB Cream, ik ben gek op de Action. Toen ik daar was heb ik ook de anti-wallenstick meegenomen van de Action. Het is altijd erg blauw onder mijn oog en in de hoekjes. Daar wil ik graag vanaf. De anti-wallenstick klinkt dus top.

Action Anti Dark

De bedoeling is dat er een soort crème of gel in de roller zit, die ervoor zorgt dat de donkere kringen onder je ogen minder worden of zelfs weggaan. De roller ziet er als volgt uit:Action Antiwallenstick

Hij ziet er heel simpel (en zelfs een beetje saai) uit.

Volgens de verpakking doet de Anti-Wallenstick het volgende:

Het helpt de aanblik van wallen en kringen rond de ogen verminderen met deze verkoelende metallic roller. De met cafeïne verrijkte formule heeft een stimulerende werking op de huid rondom de ogen. De gel trekt snel in en geeft een verfrissend effect.

Toen ik de dop eraf haalde en met het balletje over mijn hand rolde, kwam er niks uit. Geen geen gel te bekennen. Na een paar keer goed te schudden kwam er eindelijk iets uit. Het was een soort combinatie van een crème en een gel. Ik rolde met de roller over mijn donkere krijgen en drukte daarna de gel (ik noem het maar even gel) in de huid. De gel plakte niet, wat erg fijn is.

Toen was het afwachten. Ik bleef geduldig wachten. En wachten… En wachten… Bekijk hieronder het resultaat:

Naja… Resultaat… Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil zie. Wat jammer! Ik heb lang genoeg gewacht, maar ik kon het verschil echt niet vinden.

Conclusie: Ik zou de anti-wallenstick zeker niet nog een keer kopen en ik ga hem niet eens meer gebruiken.

De anti-wallenstick kun je voor €0,98 euro bij de Action kopen.

Hebben jullie de anti-wallenstick al geprobeerd? Of zou je hem proberen? Laat het weten in de reacties!

Geef een reactie

