Benefit Cheek Parade

Jaja, hij is er! Benefit heeft het Cheek Parade Palette uitgebracht. Hierin zitten vijf fullsize producten van Benefit! Deze moest ik, als echte beauty lover, natuurlijk hebben. Toen hij uitkwam heb ik hem dan ook meteen besteld. Het Cheek Parade Palette is limited edition, wat hem stiekem toch extra bijzonder maakt. In het palette zitten vijf full size producten van Benefit. Er zitten 3 blushes en 2 bronzers in. De blushes die in het palette zitten zijn: Galifornia, Dandelion en Rockateur. De 2 bronzers zijn: Hoola en Hoola Lite. Ik ben heel erg benieuwd naar al deze producten!

Benefit Cheek Parade

De inhoud:

  1. Hoola – 8,0 gram
  2. Hoola Lite – 8,0 gram
  3. Galifornia – 5,0 gram
  4. Dandelion – 7,0 gram
  5. Rockateur – 5,0 gram
  6. Minipoederkwast

Het kwastje zal ik niet gaan gebruiken, want ik gebruik altijd mijn eigen kwasten.

Er is één ding wat ik vreemd vind aan dit palette. De Galifornia blush ‘steekt uit’. Hierdoor drukt de blush tegen de spiegel aan en zo wordt de spiegel heel snel vies. Hoe het komt dat deze uitsteekt weet ik niet, maar het ziet er ook een beetje vreemd uit.

Ik heb besloten dat ik elke blush en bronzer apart zal reviewen. Anders ga ik het heel kort samen proberen te vatten en dan kan ik niet goed mijn mening geven, omdat het anders een review van 3000 woorden in totaal wordt. Daarom doe ik het in delen.

Wel heb ik alvast een voorproefje: SWATCHES! Toen ik de producten ging swatchen voelde ze al heel zacht aan. Dit is trouwens mijn eerste product van Benefit (en dan gelijk een palette, hihi).

Swatches Cheek Parade

Hoola Lite – Hoola – Dandelion – Galifornia – Rockateur

Hm, ik vraag me af of Hoola Lite wel gebruikt kan worden om mooi te contouren, maar dat gaan we zien! Verder ben ik heel erg benieuwd naar Galifornia en Rockateur. Die zien er echt prachtig uit!

Het Benefit Cheek Parade Palette is nu te koop bij Douglas en kost €59,59 euro. Normaal gesproken kost één van deze producten €34,34 euro. Nu krijg je voor ongeveer €60 euro vijf van deze producten. Top deal toch?!

Wat vinden jullie ervan dat Benefit dit palette heeft uitgebracht? Gaan jullie hem ook kopen of heb je al een aantal van deze producten? Laat het weten in de reacties!

3 gedachtes over “Benefit Cheek Parade

  1. Pingback: Benefit Hoola Lite | Roxxies

Geef een reactie

