Garnier SkinActive Hydra Bomb Masker

Vandaag liep ik door Rotterdam en toen zag ik bij de Etos het Garnier SkinActive Hydra Bomb Tissue Masker liggen. Hij viel erg op, want het is een groot blauw pakketje met een grote waterbubbel op de voorkant van de verpakking. Ik wil al langer zo’n soort masker proberen, dus ik nam hem mee en nu ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind!Garnier SkinActive Masker

Wat zegt de achterkant?

‘Dit tissue masker is doordrenkt met ultra hydraterend serum verrijkt met granaatappel en hyaluronzuur. Wanneer het is aangebracht op de huid, werkt het als een hydraterend kompres dat continue het serum efficiënt verspreidt. Geschikt voor elk huidtype, zelfs een gevoelige huid.’

Klinkt veelbelovend. En wat fijn dat het masker voor elk huidtype is! Zo hoef je na te denken over wat voor soort huid je hebt, maar zit je met dit masker altijd goed. Ik ben benieuwd.

Wat belooft het masker?

Het masker beloofd dat je huid na 15 minuten gehydrateerd, glas en stralend eruit ziet. Na 1 week gebruik (bij een gebruik van 3 maskers in 1 week) moeten de fijne lijntjes zichtbaar verminderd zijn en de huid moet er uitgerust uitzien.

Persoonlijk heb ik niet zo’n zin om 3 maskers per week op te doen, tenzij dit echt een heerlijk masker is natuurlijk!

Hoe moet je het masker gebruiken?

  1. Vouw het masker open. Breng het aan op een schoon gezicht met de witte kant van het masker naar het gezicht toe. De blauwe beschermlaag moet zichtbaar zijn op het gezicht.
  2. Verwijder de beschermlaag.
  3. Laat het masker aansluiten met de gezichtsomtrek. Laat 15 minuten inwerken.
  4. Verwijder het masker. Masseer de serum zachtjes in of gebruik een wattenschijfje om het overtollig product te verwijderen.

Voordat ik het masker op deed heb ik mijn make-up van mijn gezicht gehaald en mijn poriën met warm water geopend. Daarna deed ik het masker op en haalde ik de blauwe laag eraf.

Allereerst: Wat een nat, koud masker. In de zomer is dat denk ik best lekker, maar nu vond ik het wat te koud. Doordrenkt is het masker zeker, dat zul je ook op de foto zien. De neus sloot niet goed aan. Daarmee bedoel ik dat hij niet plat lag op het stukje tussen het puntje van mijn neus en mijn wenkbrauwen, jammer. Ook onder de neus bleef het niet zo goed zitten. Wel voelt het echt alsof je huid gevoed wordt doordat er zoveel serum op het masker zit. Dat is wel fijn.

Toen ik het masker eraf haalde zat heel mijn gezicht nog onder de serum. Ik probeerde het in te masseren, maar er zat zoveel op mijn gezicht dat het niet te doen is. Daarom heb ik het een beetje ingemasseerd en daarna eraf gehaald met een wattenschijfje.

Mijn huid voelt geweldig zacht. De andere dag is een dikke puist op mijn voorhoofd bijna verdwenen, maar dit kan ook toeval zijn. Wel voelt mijn huid echt gevoed, top!

Conclusie:

In de zomer denk ik dat dit een heerlijk masker is, maar nu vind ik het een koud masker. Wel krijg ik het gevoel dat het masker mijn huid echt gevoed heeft, dat is heerlijk. Ik zou dit masker dus zeker kopen nu de zomer eraan komt, maar in de winter zou ik hem laten liggen.

Het Garnier SkinActive Hydra Bomb Masker kost €2,99 en is onder andere te koop bij de Etos en bij Kruidvat.

Hebben jullie dit masker wel eens geprobeerd? Of wil je hem gaan proberen? Laat het weten in de reacties!

Geef een reactie

