Max & More Matte Lipstick Set

Zoals in in mijn vorige artikel Garnier 5 in 1 BB Cream al zei, kom ik graag bij de Action. Toen ik daar pas was, kwam ik het volgende product tegen: De Max & More Matte Lipstick Set. Het deed me gelijk denken aan de Kylie Jenner Lip Kit. De lipstick set bestaat uit een lippotlood en een matte lipstick. Zou het een liquid lipstick zijn, of gewoon een beetje een matte lipgloss? Ik ben benieuwd!Max & More Matte Lips

Er waren drie kleuren verkrijgbaar. 01 Wine Red, 02 Classic red en 03 Deep Nude. De kleur die mij het eerste aansprak was 01 Wine Red. Ik ben gek op donkerrode lipkleuren en ben dus heel benieuwd naar deze!

Dan de swatches. De lippotloodjes zijn een beetje stroef, maar misschien valt dit op de lippen wel mee. We will see… Het was wel gelijk duidelijk dat het geen matte lipgloss is in de kit, maar echt een liquid lipstick. Hij brengt nattig aan en droogt dan matte op.

Swatches Matte Lips

01 Wine Red – 02 Classic Red – 03 Deep Nude

01 Wine Red was best lastig om te swatchen. Hij werd erg vlekkerig, dat beloofd niet veel goeds. 02 Classic Red was heel makkelijk te swatchen. De kleur vind ik ook geweldig, wauw! 03 Deep Nude is zoals de naam al zegt echt een nude. Wel echt een mooie kleur. Ik ben benieuwd!

Dan het resultaat op de lippen. De lippotloodjes werken best oke. Ze zijn niet heel romig, maar er komt zeer zeker kleur vanaf en je kan er een goed lijntje mee zetten. Dan de liquid lipsticks.

De 01 Wine Red is echt onzettend vlekkerig, verschrikkelijk. Ik kan hem niet mooi krijgen, maar misschien ligt dat aan mij. Als ik mijn lippen op elkaar doe komen er nog meer vlekken. Blegh. Dit is echt heel slecht. Ik hoop dat de andere lipsticks beter zijn…

01 Wine Red Max & More

01 Wine Red

Dan de 02 Classic Red. Wat een gave kleur, maar vreselijk om aan te brengen. Doordat de liquid lipstick zo snel opdroogt en deze kleur moeilijk te verwijderen is, moet je echt geen foutjes maken. En zeg nou zelf… Wie maakt er nou nooit een foutje? Ik heb echt moeten boenen en schrobben onder mijn onderlip om een mooi randje te krijgen en zelfs toen is het niet gelukt (dat zie je ook op de foto). Het enige wat ik daaraan heb overgehouden is een heel schraal kapot randje onder mijn onderlip. De kleur vind ik wel heel erg mooi en hij dekt goed.

02 Classic Red

02 Classic Red

03 Deep Nude was heel erg makkelijk aan te brengen en ook belangrijk: goed te corrigeren. Je kon met het lippodloodje een goed lijntje zetten en dan met de liquid lipstick alles invullen. Wat passen de kleuren goed bij elkaar! Perfect! Wel heb ik het gevoel dat je er echt iets onder moet doen, anders droogt hij je lippen echt uit. Ik raad de Prep + Prime Lip van MAC aan. Heel erg fijn om onder liquid lipsticks te dragen. Voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten!

03 Deep Nude

03 Deep Nude

De conclusie:

Ik vind 03 Deep Nude echt heel mooi. 02 Classic Red is veel te moeilijk te verwijderen als je een foutje maakt, maar heeft wel een hele mooie kleur. 01 Wine Red is een ramp. Hij is echt onzettend vlekkerig. Ik raad je dus aan om 03 Deep Nude zeker eens te proberen! Die is top als je er een voedend product onder draagt.

De Max & More Matt Lips kosten €0,98 euro per stuk en zijn te koop bij de Action.

Ga jij de Max & More Matt Lips ook proberen? En welke kleur? Laat het weten in de reacties!

 

6 gedachtes over “Max & More Matte Lipstick Set

  1. Pingback: Action Anti-Wallenstick | Roxxies

Geef een reactie

