Garnier 5 in 1 BB Cream

Ik kom erg graag in de Action. Afgelopen week liep ik er ook weer even een rondje en toen kwam ik het volgende product tegen: De Garnier 5 in 1 BB Cream. Normaal gesproken zou ik niet zo snel foundation/BB Cream kopen bij de action, want ze zijn toch altijd te oranje of te donker voor mij. Maar deze keer trok de BB Cream mijn aandacht, want er stond ‘Zeer licht’ op als kleur. Ik was heel benieuwd of ik er dan eindelijk een BB Cream voor mijn huidskleur zou zijn…

thumbnail_20170323_110718.jpg

Ik draag vooral in het weekend foundation. Doordeweeks doe ik meestal geen foundation op, maar ga ik voor een wat natuurlijkere look. Een BB Cream zou daar perfect bij passen, want dit is niet zo dekkend. Het enige probleem is dat ik er nog geen een in mijn huidskleur heb gevonden, zou deze dan de goede kleur zijn?

Wat belooft deze BB Cream? Er staat 5 in 1 op, maar wat dan allemaal?

Op de achterkant staat: 24 uur hydratatie, een stralende teint, egaliseert, vermindert rimpels en UV bescherming F 15. Nou, hydratatie is altijd goed! Een stralende teint en de egalisatie zijn wat een BB Cream een BB Cream in plaats van een dagcrème maakt, maar goed. Dat rimpels verminderen vindt ik altijd een beetje vaag om te beoordelen, want ik heb nog geen rimpels. Dat er UV bescherming in zit is wel heel fijn. UV bescherming is altijd goed.Tube BB Cream Garnier

Ik breng flink wat product uit de tube aan op mijn hand. Uiteindelijk had ik helemaal niet zoveel nodig, maar ik was een beetje enthousiast denk ik. Ik deed de BB Cream met mijn vingers op mijn gezicht en vervolgens gebruikte ik mijn BeautyBlender om het over mijn gezicht te verdelen. De kleur is perfect!

Ik heb wat roodheden in mijn gezicht. Dit heb ik vooral op mijn wangen en kin. Tot mijn verbazing was dat bijna weg. Het leek met dit product echt of ik van mezelf een egale kleur in mijn gezicht heb. Dag roodheden!

Dan nog een voordeel. Derest van mijn make-up, zoals mijn contourpoeder, blush en highlighter, bracht veel makkelijker en mooier aan. Het bleef ook mooier zitten had ik het idee.

Ik had foto’s gemaakt van voor en na, maar op de foto’s zag je niet zo goed het verschil. Mijn roodheden leken namelijk op de ‘voor’ foto een stuk minder, waardoor het effect niet zo goed te zien was. In het echt zie je wel degelijk een verschil. Sorry dat ik geen voor en na foto’s heb, maar dan weten jullie waarom.

Dan het eindoordeel. Goed, jullie horen wel dat ik erg enthousiast over dit product ben. Als je een erg lichte huid hebt en je zoekt nog een mooie BB Cream voor een betaalbaar prijsje, dan raad ik deze zeker aan. Ik zal hem nog heel vaak gaan gebruiken.

De BB Cream kost €3,95 en is te koop bij de Action.

Willen jullie de BB Cream ook proberen, of hebben jullie een andere goede BB Cream? Laat het weten in de reacties!

9 gedachtes over “Garnier 5 in 1 BB Cream

  1. Pingback: Max & More Matte Lipstick Set | Roxxies

  2. Pingback: Action Anti-Wallenstick | Roxxies

Geef een reactie

