Tag: 100 vragen die niemand aan je stelt.

Aangezien ik pas net begonnen ben met bloggen, leek het me leuk om een Get To Know Me Tag te doen. Die vragen vond ik alleen niet zo leuk. Daarom kwam ik op de volgende tag uit:

100 vragen die niemand ooit aan je stelt:

1. Slaap je met je raam open of dicht?

Ik slaap in de winter met mijn ramen dicht. In de zomer doe ik mijn ramen altijd open. Ik slaap namelijk op zolder en dat is erg warm in de zomer!

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?

Eerst wel, maar nu niet meer. Ik gebruikte ze thuis toch niet en dat vond ik dus zonde.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?

Het liefste wel, maar ik slaap heel wild en dan trap ik in mijn slaap alles weer los.

4. Heb je ooit een verkeerdbord gestolen?

Geen verkeersbord, maar wel zo’n wegafzettingspaal. Hier hebben we toen allemaal geld op geplakt en aan een vriend gegeven voor zijn verjaardag…

5. Gebruik jij post-it notes?

Nee, die raak ik dan sowieso kwijt.

6. Knip jij kortingsbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?

Jazeker. Ik heb zo vaak kortingsbonnen in mijn tas/portemonnee en dan vergeet ik dat ik ze heb.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?

Als er water in de buurt is door een zwerm bijen (die kunnen niet zwemmen, jeej!). Anders door een beer en dan klim ik wel in een boom.

8. Heb je sproeten?

Helaas wel. In de zomer heb ik echt heel veel sproeten en dat vind ik vreselijk!

9. Lach je altijd op foto’s?

Niet altijd. Vaak trek ik een gekke bek op een foto, maar op een ‘echte’ foto lach ik wel.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?

Dat zijn er 2. Allereerst: Smakken. Ik HAAT het als mensen smakken. Verschrikkelijk! En de tweede ergernis is als mensen bij me afrekenen (ik werk bij Kruidvat) en ze zitten aan de telefoon. Dat vind ik zo asociaal.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?

Niet meer. Het liep een beetje uit de hand, want uiteindelijk ging ik bijna alles tellen. Toen heb ik het mezelf afgeleerd.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?

Heel erg vaak. Ik moet echt heel vaak plassen en tja… Een natte broek is ook niet alles.

 

Wat een opgave was dat zeg, jeetje. Ik ben er wel even aan bezig geweest, maar het is af. Pff!

Wat vonden jullie het meest opvallende antwoord? Of hebben jullie nog een vraag? Laat het weten in de reacties.

Geef een reactie

