MAC Extra Dimension Skinfinish – Soft Frost

Ongeveer een maand geleden kocht ik mijn tweede MAC highlighter. Mijn eerste was Soft & Gentle, zo origineel. Ik liep nu in de Douglas, bij de MAC counter en ik kon hem niet weerstaan. Ik keek al wat langer naar de Extra Dimension highlighters van MAC, maar eerlijk is eerlijk, ze zijn niet goedkoop. Toch besloot ik mezelf deze keer te trakteren op een mooie highlighter. Na veel verschillende kleuren swatchen en hem door een medewerkster bij mij op te laten brengen, ben ik voor Soft Frost gegaan.

MAC Soft Frost

Hier naast zie je highlighter van MAC.

Wat zo gaaf is aan deze highlighter, is dat hij in het ‘bakje’ wit lijkt, en als je hem aanbrengt lijkt het van voren ook gewoon een mooie highlighter. Maar dan het BAM element: Als je je hoofd draait in het licht, zie je de paarse gloed echt zo duidelijk. Super gaaf en best een beetje bijzonder!

Soft Frost MACMijn huiskleur is erg licht. Daarom ben ik heel blij met deze highlighter. Meestal zijn highlighters wat te donker en te warm voor mij, maar deze is perfect. Ik gebruik hem vooral in het weekend, omdat ik hem lekker opbouw en je daardoor de paarse gloed goed ziet.

Dan het nadeel aan deze highlighter… Het moment dat je hem opdoet is hij geweldig. Maar als je naar buiten gaat is hij zo weer verdwenen. Hij blijft echt heel kort zitten. Als je er één keer perongeluk met je hand overheen gaat is alles weg. Dus je moet hem blijven bijwerken als je er wat van wil blijven zien. Dit valt me wel echt een beetje tegen van een highlighter in die prijsklasse. Met Soft & Gentle heb ik dit probleem overigens niet.

Hier onder zie je de swatch van Soft Frost. Je ziet goed dat het een wit-achtige highlighter is.

20170321_175425-e1490119101702.jpg

Hier boven zie je de highlighter op mijn gezicht. Ik heb hem aangebracht met de Luxe Highlightkwast 105 van Zoeva.  Zoals je ziet zit er een mooie paarse gloed over de highlighter. Ik vind de highlighter persoonlijk echt prachtig staan.

MAC Soft Frost kost €31 euro voor 9 gram highlighter. Je kan hem kopen bij MAC stores of de Douglas filialen met een MAC Counter. 

Conclusie: Soft Frost is een mooie, bijzonder highlighter die prachtig staat bij een lichte huid. Ik ga hem ook zeker vaak gebruiken, maar ik zal hem wel altijd in mijn tas houden om hem bij te kunnen werken. Als je dit geen probleem vind is deze highlighter een aanrader, omdat hij zo mooi is. Als ik naar de prijs en het merk kijk, vind ik het eigenlijk niet kunnen dat het nodig is. Ik zal dus niet zo snel een andere kleur highlighter van deze lijn kopen.

Wat vind jij van deze highlighter? Zou je hem zelf kopen? Laat het even weten in de reacties. 

xoxo Roxane

 

 

 

Een gedachte over “MAC Extra Dimension Skinfinish – Soft Frost

Geef een reactie

